WEBSITE JE U IZRADI. MOGUĆI KRATKOTRAJNI PREKIDI RADA ILI SMANJENJE FUNKCIJA. HVALA NA STRPLJENJU.
Kontakt: +385(023)233-443 ili info@ami-moto.hr

Opći uvjeti

UVJETI POSLOVANJA

NARUČIVANJE

Ami Moto d.o.o.  ulaže maksimalne napore u održavanju informacija na stranicama naše web trgovine ažurnim i točnim, ali ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija o proizvodima i uslugama. U izuzetnim slučajevima, moguća su odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na web stranicama. Obvezujemo se u svakom takvom slučaju revidirati narudžbu i kontaktirati kupca da se osobno dogovorimo o alternativama. Fotografije proizvoda ne moraju uvijek odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi i treba ih shvatiti samo kao informativnu ilustraciju.

Prodavatelj je tvrtka Ami Moto d.o.o., Put Murvice 26a, 23000 Zadar, OIB 72328113118, a Kupac prema zakonu o zaštiti potrošača je svaka punoljetna poslovno sposobna osoba.
Uz svaki proizvod navedena je cijena iskazana u hrvatskim kunama (kn) s uključenim PDV-om. Isto tako uz svaki proizvod postoji oznaka dostupnosti koja govori o stanju na skladištu. Obnavljanje stanja zaliha vrši se jednom dnevno pa postoji mogućnost da je u trenutku Vaše uplate proizvod raspoloživ (raspoloživost proizvoda prikazuje da proizvoda ima malo), a u stvari je tijekom dana prodan i više ga nema na skladištu. U tom slučaju biti ćete obaviješteni e-mailom odnosno telefonom zajedno sa informacijom o dostupnosti i predviđenom roku isporuke. Ukoliko proizvode nije moguće naknadno isporučiti, za neisporučene proizvode kupoprodajni ugovor se automatski raskida.

Ukoliko uslijed više sile (primjerice pogreške u bazi podataka) cijena nekog proizvoda ne odgovara realnoj cijeni na tržištu, mi ćemo vam odmah vratiti uplaćeni iznos. Na primjer, ako proizvod ima cijenu 0,00 kn i u statusu raspoloživosti je označen kao raspoloživ, očigledno je da je došlo do pogreške i takav proizvod ne možemo isporučiti.
Također primjerice ukoliko je realna cijena nekog proizvoda iznosi 3.000,kn, a iskazana vrijednost proizvoda iznosi primjerice 300,00 kn, ili 30.000,00 kn, evidentno je da je došlo do pogreške i za takve slučajeve vam vraćamo uplaćeni iznos.

DOSTAVA

Proizvod se može preuzeti osobno u sjedištu tvrtke ili može biti isporučen jednom od dostavnih tvrtki.
Dostava se vrši na adresu koju je kupac poslao e-mailom ili naveo kao adresu dostave u košarici prilikom narudžbe.

Ukoliko se roba nalazi na našem centralnom skladištu, nakon izvršene narudžbe (u slučaju plaćanja putem virmana, nakon primljene uplate), dostava se vrši u roku 2-3 radna dana (iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu) osim ako se radi o slanju preko više tranzitnih centara ili slanju neradnim danim i praznicima.
Ukoliko se roba nalazi na drugoj lokaciji (na drugom skaldištu ili kod naših partnera), nakon izvršene narudžbe (u slučaju plaćanja putem virmana, nakon primljene uplate), dostava se vrši u roku 3-7 radnih dana (iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu) osim ako se radi o slanju preko više tranzitnih centara ili slanju neradnim danim i praznicima .

Svaki proizvod koji prodajemo detaljno je pregledan od strane naših stručnjaka prije predaje dostavnoj službi. Prilikom preuzimanja proizvoda DUŽNI ste detaljno pregledati ambalažu u kojoj je proizvod došao i provjeriti eventualna oštećenja, te ukoliko prilikom preuzimanja proizvoda od strane dostavnih službi primjetite bilo kakvo vanjsko oštećenje ambalaže, dužni ste reklamirati oštećenje dostavnom radniku i ODBITI preuzeti pošiljku sa vidljivim oštećenjima. Nakon preuzimanja proizvoda Vi ste odgovorni za svako vanjsko oštećenje koje vam jamstvo ne pokriva. Osoba koja preuzima proizvod mora dostavnom radniku potpisati otpremnicu kao dokaz o preuzimanju. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti.

REKLAMACIJE i ZAMJENA

Reklamacije se uvažavaju prema specifikacijama proizvođača koje su opisane jamstvenim uvjetima. Prilikom reklamiranja proizvoda kupac je dužan priložiti račun, opis kvara, kompletan pribor i dokumentaciju koja je došla uz proizvod, te originalnu ambalažu. Mi sve reklamirane proizvode kontoliramo,ako je vidljiv defekt odmah zamjenimo ili u slučaju da oštečenje nije vidljivo artikl se šalje proizvođaću  koji odlučuju o popravku ili zamjeni. Reklamacije se ne uvažavaju ako nisu ispunjeni prethodno opisani uvjeti.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda te ste sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovorni za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja* kupljenim proizvodom.
* Rukovanjem/korištenjem proizvoda smatra se primjerice za kacige aktivacija pinlock vizira na kacigi,skidanje etiketa i postave odjeće,ugradnja dijelova u motor,pranje u perilici,itd. Rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.

Ugovor možete jednostrano raskinuti putem bilo koje nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju. U suradnji sa servisom-prodajom određuje u koju kategoriju spada vraćeni proizvod nakon primitka proizvoda.
Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata primit ćete u roku od 10 dana putem e-maila. Povrat novčanih sredstava bit će odrađen najkasnije u roku od 10 dana od datuma upućivanja obavijesti. Prema Zakonu o zaštiti potrošača dužni ste sami snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristite svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.

U slučaju da naručite robu i odbijete ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Ami Moto  ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda.

Preporuka:

  • da dobro pogledate karakteristike proizvoda koji su navedeni prilikom izbora proizvoda
  • da ne preuzimate proizvod ako je ambalaža oštećena, nego dostavljaču skrenete pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati nama, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenom ambalažom
  • ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda
  • da pregledate proizvod i ako ima vidljivih oštećenja (npr. slomljen je dio, ogreben proizvod što je nastalo uslijed transporta ili skladištenja) što prije nas obavijestite i vratite proizvod bez da ste ga koristili
  • ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte ga i ako niste zadovoljni možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti
  • da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktirate ovlašteni servis jer bez toga će svaki neovlašteno montirani/pušten u rad proizvod spadati u kategoriju oštećenog proizvoda

Pojedini proizvodi imaju specifična svojstva (dijelovi za motore, ulja, svječice, elektronika, kompjuteri za motor) zbog kojih nije moguće provjeriti njihovu funkcionalnost bez rukovanja proizvodom. Iz tog razloga za ovakve proizvode nismo u mogućnosti izvršiti povrat.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA KUPCA

Osobni podaci kupaca pribavljeni putem Internetske trgovine zaštićeni su i čuvaju se trajno u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Osobni podaci Kupaca biti će upotrjebljeni isključivo u svrhu zaključenja i ispunjenja ugovora i usluga koji su predmet ovih općih uvjeta. Osobni podaci mogu biti upotrjebljeni i za informiranje Kupaca o ponudama proizvoda i druge slične komunikacije . Svi se podaci o korisnicima i Kupcima strogo čuvaju i dostupni su samo za to ovlaštenim djelatnicima i onima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Kupac je ovlašten u svako doba zatražiti dopunu, izmjenu ili brisanje osobnih podataka, kao i usprotiviti se obradi osobnih podataka u svrhu informiranja.
Kupac jamči da su podaci koje je naveo točni, potpuni i ažurni istiniti te prihvatom ovih općih uvjeta potvrđuje da je suglasan sa uporabom njegovih osobnih podataka u gore navedene svrhe.
Sva komunikacija koja se odnosi na proces narudžbe i sklapanje ugovora o kupoprodaji između Prodavatelja i Kupca obavlja se putem e-pošte i/ili telefonskog broja koje Kupac unosi prilikom procesa registracije.
U slučaju spora pred sudom mjesno je nadležan stvarno nadležan sud na čijem se području nalazi sjedište Prodavatelja.

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14, 110/15). obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Ami Moto d.o.o.
Put Murvice 26a, 23000 Zadar
OIB: 72328113118
ili na e-mail adresu: info@ami-moto.hr

Odgovor na vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, stoga u prigovoru morate navesti ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.